Benefietconcert voor VSO groot succes, bedankt! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Arnoud en Efrath - WaarBenJij.nu Benefietconcert voor VSO groot succes, bedankt! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Arnoud en Efrath - WaarBenJij.nu

Benefietconcert voor VSO groot succes, bedankt!

Door: Efrath

Blijf op de hoogte en volg Arnoud en Efrath

13 November 2013 | Nederland, Utrecht

Na weken voorbereiding was het zondag 10 november dan zover: ons benefietconcert voor VSO in het Schiller Theater in Utrecht. Met ongeveer 60 aanwezigen was het een daverend succes! Familie, vrienden en supporters waren uit het hele land afgereisd om een steentje bij te dragen voor het goede doel, te genieten van de optredens en ons succes te wensen met onze uitzending naar de Filipijnen.

Het concert heeft €544,80 opgebracht. Dit bedrag komt ten goede aan VSO, de internationale organisatie die ons en vele andere vakdeskundigen wereldwijd uitzendt naar gebieden waar een vraag naar specifieke kennis is. Met duurzame kennisuitwisseling wil VSO bijdragen aan een rechtvaardiger wereld zonder armoede. Wij gaan als adviseurs werken op het gebied van rampenrisico-vermindering (disaster risk reduction & management), op de Filippijnen op dit moment een heel actueel onderwerp :-/

De aftrap voor het concert werd gegeven door Van Piekeren, een muzikaal theatergezelschap uit omgeving Utrecht, dat een deel van hun intrigerende en ook komische theatershow ‘De Verdieping’ ten gehore bracht. In de pauze verblijdde Edwin van der Pol het publiek met een virtuoos pianospel. Als afsluiter gaven The Royal Spuds uit Leiden een feestelijk optreden van folk punk muziek, waarbij al snel de voetjes van de vloer kwamen! Zie de foto’s voor een sfeerimpressie :-)

Wij vonden het een heel gezellig feestje, dat niet mogelijk was geweest zonder de inzet van alle muzikanten, Steef en Hannie van het Schiller Theater en alle aanwezigen die het feestje compleet hebben gemaakt!

Foto's: Yitz Silver

• 13 November 2013 - 13:50

Hannie Keizer:

Hoi Arnoud,
    Prachtige opbrengst van zondag!
    Een verslaggever van Ad wil je interviewen las ik op Fb
    gr. Hannie

• 13 November 2013 - 18:54

Jacko:

Hey Efrath en Arnoud

Ik wens jullie heel veel succes en ik ga jullie zeker volgen.

Groet Jacko

• 14 November 2013 - 15:21

Wim De Jong:

Dank voor jullie initiatief!

Wim de Jong
    VSO Nederland

• 14 November 2013 - 23:23

Marjan Van Der Pol:

Hallo Arnoud

Helaas konden wij niet bij het concert aanwezig zijn, maar zijn blij te lezen dat het een leuke en succesvolle avond is geweest. Ik wens jullie heel veel succes op de Filipijnen. Graag willen wij ons intree kaartje nog aan je overmaken, maar weten niet waar naar toe. Laat het ons weten.

• 15 November 2013 - 20:33

Eveline:

Goed geregeld eef en arnoud! Het was een gezellig avondje en mooi dat er nog aardig wat geld opgehaald is.
    Groetjes eef
    Ps. mooie foto's, meneer de vader van Efrath :-)

• 17 November 2013 - 15:13

Wim Eijnthoven:

Marjan en ik hebben genoten van jullie benefietconcert. We vonden het erg gezellig en informatief. We zullen jullie zeker gaan volgen. Snappen wel het uitstel van de bestemming. Vreselijk hoe het er daar uitziet.
    We hopen een steentje te hebben bijgedragen aan jullie initiatief en wensen jullie nogmaals veel scucces.

• 22 November 2013 - 17:20

Arnoud En Efrath :

hey allemaal, bedankt voor jullie leuke reacties en jullie bijdragen! :-)

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Arnoud en Efrath

Binnenkort gaan wij samen op nieuw avontuur. We gaan voor een klein jaar in de Filippijnen werken via de organisatie VSO. VSO is een internationale ontwikkelingsorganisatie die vakdeskundigen uitzendt, op aanvraag van lokale organisaties om via kennisuitwisseling armoede te bestrijden. Efrath zal als beleidsadviseur gaan werken aan disaster risk reduction. Arnoud zal op technisch en management niveau meewerken aan een project voor informatieverschaffing voor, tijdens en na een ramp. Via deze blog houden we je op de hoogte over ons werk en onze belevenissen in de Filippijnen!

Actief sinds 11 Okt. 2013